יצירת קשר ודרכי הגעה - נמל חיפה

מלאו את הפרטים שלכם בטופס הבא








מתי נוח לך שיחזרו אליך?


פרטי יצירת קשר


  • כתובת:

    ת.ד 33539 חיפה, מיקוד:3133401

  • מרכזייה:

    04-8518111

  • חטיבת שיווק:

    04-8518718

שער המטענים (שער 1) למשאיות

 

ההגעה המהירה והנוחה כיום היא דרך כביש 22, המתחבר ישירות לקריות, לחיפה, לצומת לב המפרץ ויגור וחמנהרות הכרמל. הירידה לנמל היא ממחלף חוף שמן

שער הפרטיות (שער 2) למכוניות פרטיות וכלי רכב ללא מטען

 

ההגעה המהירה כיום היא דרך כביש 22, המתחבר ישירות לקריות, לחיפה, לצומת לב המפרץ ויגור, ובשנה הבאה, גם למנהרות הכרמל.

ירידה מכביש 22 במחלף חירם

שער בת גלים (שער 10) לכלי רכב ללא מטען בלבד

 

ההגעה דרך צומת דולפין ורחוב חיל הים בחיפה. הכניסה מצד ימין של כיכר צים

טרמינל הנוסעים (שער 5) להפלגות

 

הדרך הנוחה והמומלצת ביותר להגיע לטרמינל הנוסעים של נמל חיפה הינה ברכבת ישראל לתחנת "חיפה – מרכז – השמונה". ישנה גישה מהירה וקצרה מהרכבת לטרמינל הנוסעים ולבניין המנהלה  ההגעה דרך גשר היוצא מרחוב העצמאות בעיר התחתית של חיפה. הגישה הינה רגלית בלבד

חטיבת שיווק ופיתוח עסקי

חברת נמל חיפה שמה לה כמטרה וכיעד מרכזי את נושא השירות ללקוח. חטיבת השיווק במסגרת פעילותה משמשת גשר להגברת שיתוף הפעולה בין הלקוחות והנמל, בכלל זה: בניית פתרונות מותאמים לצרכי הלקוח, מסירת מידע ממוחשב על סטטוס המטענים בנמל, טיפול בפניות של לקוחות ועריכת סיורי הכרות וסמינרים ללקוחות

תכנון ותיאום תפעולי- מתו"ת

הטיפול במטעני האוניות מתבצע ע"פ תכנון מוקדם הנעשה במרכז לתכנון ותאום תפעולי – מתו״ת. מרכז זה מהווה צומת אינפורמציה עיקרי בנמל. בהתאם לתור התפעולי, נקבע מיקום האוניה והקצאת צוות השינוע והציוד עבורה. סידור העבודה הנקבע במתו"ת מעודכן מידי שעה באתר האינטרנט

צוות חירום

מאוייש 24 שעות ביממה בכל ימות השנה. הצוות מבצע פעולות מנע בנושאי תאונות עבודות ונזקים, מטפל בפינוי נפגעים, כיבוי שריפות ובחומרים מסוכנים,  מספק הדרכות בטיחות לנותני שירות ולעובדי הנמל, היתרי עבודה בנמל ובאוניות לקבלנים, היתרי שינוע חומרי נפץ וחומרים מסוכנים.

מת"ל / מרכז מידע

מרכז המידע הנו יחידה במחלקת מכולות. היחידה עוסקת בפעילויות הבאות:

הפעלת עמדות לקליטה ולשיגור של מכולות ומטענים בנמל (עמדות מאזניים).
ריכוז וטיפול בכל מצהרי היבוא.
הפעלת מוקד תמיכת לקוחות (מת"ל), כולל עמדה קדמית למתן תמיכה ולמתן מענה בעת איתור תקלות או בעיות.

נציבת תלונות הציבור

אנה גנקין

מדור הכנסות

אחראי על גביית האגרות עבור שירתי הנמל ללקוחותיו,  על פי תעריפים וכללים הקבועים בחוק.
החישובים לחיוב הלקוחות נעשים במסגרת תהליכים לשחרור אוניות ולשחרור מטענים ובאמצעות מערכת אינטגרטיבית ממוחשבת, המאפשרת טיפול מהיר ויעיל בהליך הכספי ובזירוז השחרור מהנמל.

משאבי אנוש

לפניות בנושאים הקשורים לכוח-אדם, מכרזי דרושים ואפשרויות ההעסקה

יחידת הביטחון

היחידה עוסקת באבטחה פיזית בנמל, אבטחת תנועת הנוסעים, אבטחת בריכת הנמל וצירי השייט ובידוק צוותי ימאים באניות ויאכטות כולל יישום קוד ISPS. כמו כן, היחידה אחראית על שחרור מטענים מהנמל, אישור והנפקת רשיונות כניסה לנמל, אבחון בטחוני לבאי הנמל ועובדיו והכנת הנמל לחירום.

אגף מערכות מידע

חדר TOS

תצפית נמל

לשכת מנכ"ל

* לנמל אין כל קשר לחניונים . הפרטים נמסרו מטעמם ומוגשים על ידינו כשרות לציבור המפליגים.